Srđan Šaper
Srđan Šaper: Umjetnička karijera
Prije ulaska u svijet marketinga, Srđan Šaper bavio se muzikom, filmom i režiranjem TV spotova. Poznat je kao jedan od osnivača i članova benda “VIS Idoli”, koji je pokrenuo novi talas na prostorima bivše Jugoslavije, kao i po ulozi u kultnom filmu “Davitelj protiv davitelja”.
Srđan Šaper: Profesionalna karijera
Svoju profesionalnu karijeru nastavio je u svijetu marketinga u kome se nalazi već duže od 25 godina. Radio je kao kreativni direktor, producent i reditelj u agencijama “Ogilvy & Mather”, “Saatchi & Saatchi” i “Idols & Friends”, 1997. godine osnovao je marketinšku agenciju „McCann Beograd”, a ubrzo zatim i “McCann Skopje”. Danas se nalazi na čelu kompanije „I&F McCann Grupa“, jednog od vodećih komunikacionih sistema u Jugoistočnoj i Sjevernoj Evropi koji uspješno posluje u dvanaest zemalja (Srbija, Danska, Finska, Slovenija, Norveška, Crna Gora, Bosna i Hercegovina, Makedonija, Bugarska, Švedska, Albanija i Hrvatska).
O tome govori više od 800 nagrada osvojenih na domaćim i međunarodnim festivalima. I&F McCann Grupa je jedina sa ovih prostora koja je osvojila dva kanska lava na najznačajnijem svjetskom advertajzing festivalu. Godine 2009. “Zlatnog lava“ dobila je agencija McCann Skopje, a dvije godine kasnije „Bronzanog lava“ osvojila je agencija McCann Beograd.
Tokom 2015. godine I&F McCann Grupa nagrađena je priznanjem Srpske asocijacije menadžera (SAM) za Regionalni projekat. Medijska agencija UM Beograd, koja posluje u okviru I&F McCann Grupe, na 18. "SEMPL" festivalu medijskih trendova 2016. godine osvojila je Zlatnu nagradu za kampanju "Fanta & Yasserstain" u kategoriji "Najbolja kampanja na društvenim mrežama". Na prvoj dodjeli Effie nagrada u Srbiji u 2017. godini, najprestižnije svjetske nagrade koja nagrađuje efektivnost u marketingu, najviše priznanja osvojile su agencije McCann Beograd i UM Beograd, čime je ova grupa agencija postala najefektivnija u Srbiji.
Na Festivalu integrisanih komunikacija Kaktus, McCann Beograd proglašen je za Agenciju godine 2015, 2016. i 2017. godine, a na prestižnom advertajzing festivalu Golden Drum, McCann Beograd je u 2017. godini osvojio 5 nagrada, čime je značajno doprinio da McCann Worldgroup postane Network godine na festivalu. McCann Zagreb je na Danima komunikacije 2017, najvažnijem nacionalnom festivalu oglašavanja u Hrvatskoj, preuzeo najprestižniju nagradu - nagradu X za agenciju godine.
2018. godine, u okviru Effie Serbia, McCann Beograd osvojio je dve bronzane medalje, dok je na Effie Croatia UM Zagreb osvojio Grand Prix, 2 zlata i jedno srebro sa klijentom Zagrebačka pivovara.
Srđan Šaper predaje na postdiplomskim studijama Fakulteta dramskih umjetnosti u Beogradu, a čest je gost i na brojnim međunarodnim konferencijama gdje drži predavanja iz oblasti oglašavanja i marketinga.
Specijalno priznanje Udruženja za tržišne komunikacije za unapređenje i razvoj propagandne struke primio je 2003. godine, a isto udruženje dodijelilo mu je 2011. godine Nagradu za životno djelo za stvaralački doprinos razvoju tržišnih komunikacija. 2012. godine na manifestaciji “Noć reklamoždera” dobio je nagradu “Grand Slam” za doprinos srpskom i regionalnom advertajzingu.
Tokom karijere, bio je član više odbora javnih i poslovnih institucija, među kojima su Srpska asocijacija menadžera, Međunarodno udruženje propagandista, Američka privredna komora i Srpsko-britanski poslovni klub.
Srđan Šaper poznat je po dugogodišnjoj podršci koju pruža brojnim humanitarnim organizacijama u Srbiji i Crnoj Gori.